Založ si blog

Čo ma dnes urobilo šťastnejšou?

Ráno o šiestej zazvonil budík a ja som sa s úsmevom nadýchla a vypla ho…

…čakali ma dve hodiny administratívnej práce v pyžamku pri rannej kávičke.

Veľmi príjemné ráno 🙂

 

Na to, že je pondelok sa celý deň nesie vo veľmi fajn duchu, ono je to asi preto, že som sa hneď

ráno naladila na skvelú nôtu.

 

A čo ma dnes urobilo šťastnejšou?

…po obede som zašla na poštu a keď som čakala v rade, klikla mi sms-ka v znení:

„Všetko najlepšie k tvojim včerajším meninkám :-* „

Písal mi človek, ktorému na mne záleží, no v prvom momente som si pomyslela,

asi sa pomýlil, že mi píše… šak meniny som mala pred štvrťrokom…

potom som sa poštárky opýtala, kto mal včera meniny.

Naštudovala kalendár a povedala: „Meniny mal ZLATKO“ :)))

V tom sme sa začali obidve usmievať a mne to došlo…

Tento moment ma urobil najšťastnejšou na zemi :)))

 

Chcem sa o túto správu a o toto šťastie podeliť s vami všetkými, pretože sa môžte inšpirovať

troškou romantiky a napísať niekomu podobnú sms aj zajtra, veď Zlatko je krásne meno….

…a ešte krajšia zdrobneninka 🙂

 

Stalo sa vám už niekedy niečo podobne??

 

Alenka

 

Robíme vždy to, čo je „správne“?

13.03.2012

Zamysleli ste sa niekedy nad touto otázkou? A čo je vlastne správne? Podľa akého kľúča určíme správnosť, či nesprávnosť nášho konania? Ak ste odpovedali aspoň na jednu z hore uvedených otázok „neviem“, STE TU SPRÁVNE!! Konanie to je vlastne aktivita, ktorú vykonávame každú našu životnú chvíľku. Občas konáme o niečo rýchlejšie, [...]

Raňajší návrat do vyhriatej postele

03.07.2011

Dnes som sa prebudila do upršaného chladného nedeľného rána… … mysľou mi prebleslo, že je to nedeľa ako stvorená na leňošenie, keďže vybrať bicykel (druhá najobľúbenejšia nedeľná aktivita) by bolo dnes až príliš akčné. V skvelej náladičke som sa zbehla do kychyni napiť vody a vhupla som so [...]

Prečo sa oplatí žiť každý deň naplno… ??

16.06.2011

Všetci dobre vieme, čo by sme mali robiť, ako by sme sa mali správať, ako by sme sa mali cítiť a rozýšlať… teória je však podstatne odlišná od praxe… opäť to všetci vieme.. :)) Za svoj život som prečítala už niekoľko kilogramov motivačných kníh, kníh o štastí, správnom prístupe k životu, o aktivitách, ktoré ma tešia, o momentoch, ktoré máme [...]

Pellegrini, Zuzana Dolinková, Raši,

Za koniec Rázsoch chcú odvolávať ministerku Dolinkovú. Je to politický bulvár, háji sa ministerka. OĽaNO a SaS sa hádajú

29.04.2024 17:35

Bola to len otázka času, kedy bude musieť ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková (Hlas) čeliť achillovej päte rezortu - nemocnicou Rázsochy.

Mark Rutte

Turecko podporí kandidatúru Marka Rutteho na šéfa NATO. Výhrady má už len Orbán

29.04.2024 16:48

Turecko aj Maďarsko ako členovia NATO predtým vyjadrili výhrady voči Rutteho kandidatúre.

Zuzana Dolinková

PS, KDH a hnutie Slovensko zbierajú podpisy na odvolanie Dolinkovej

29.04.2024 15:42, aktualizované: 17:24

Na odchod ministerky vidia viacero dôvodov, najmä ohrozovanie eurofondov a "netransparentné" rozhodnutie v súvislosti s výstavbou nemocnice na Rázsochách.

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

alenockam

Blog o šťastí a o tom, ako aj z nešťastnej situácie dospieť k šťastným a úspešným záverom... učme sa všetci vzájomne od seba... o hľadaní a nachádzaní kvalitného života prostredníctvom šťastia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 12482x
Priemerná čítanosť článkov: 2496x

Autor blogu

Kategórie