Založ si blog

Robíme vždy to, čo je „správne“?

Zamysleli ste sa niekedy nad touto otázkou?

A čo je vlastne správne?

Podľa akého kľúča určíme správnosť, či nesprávnosť nášho konania?

 

Ak ste odpovedali aspoň na jednu z hore uvedených otázok „neviem“,

STE TU SPRÁVNE!!

 

Konanie to je vlastne aktivita, ktorú vykonávame každú našu životnú chvíľku. Občas konáme o niečo rýchlejšie, progresívnejšie,

niekedy pracujeme dlhodobo na projektoch, či krátkodobo zažiarime, inokedy konáme pomalšie, lenivejšie, mľandravejšie,

no vždy niečo robíme. Konanie = aktivita = život.

Nezáleží, či práve ležíme pred telkou, sedíme nad knihami v knižnici, či jazdíme na korčuliach.

Je to jednoduché – einfach – easy – konáme (fyzicky, či psychicky)!

 

A či dobre, alebo zle?

Túto odpoveď by som nechala na usporiadaní si myšlienok v hlave každého z nás.

Všetci predsa dobre vieme, že na tomto svete nič nie je buď iba čierne, alebo iba biele.

Svet je farebný a krásny, tak si ho takým robme a konajme vo farbách.

 

A konečne vysvetlenie:

Konajme tak ako to cítime, konajme aj náhle, aj impulzívne, aj rozvážne, či vášnivo… Nezaoberajme sa tým, čo povie

ten, či onen, čo si myslí susedova manželka z desiateho poschodia, čo by povedali rodičia alebo čo je správne alebo

nesprávne podľa takej alebo onakej literatúry.

Robme veci, ktoré nás tešia, zvyšujú náš pocit šťastia a energiu a tak budeme následne privolávať na seba šťastných a spokojných ľudí, krásne farebné situácie a príjemné prostredie.

 

Neprikladajte dôležitosť hodnoteniu vášho konania inými ľuďmi. Hodnoťte ho vy sami!! Len vy sami to dokážete,

zodpovedáte sa len samému sebe.

 

Ak máte vnútorný pocit, že ste urobili niečo nesprávne, máte len dve možnosti:

1. prijať tento fakt, vysporiadať sa s ním, prípadne sa ospravedlniť a napraviť chybu alebo

2. klamať sám seba, že je všetko v poriadku.

 

Čo je horšie, či lepšie?? Vždy máme minimálne dve možnosti …

Raňajší návrat do vyhriatej postele

03.07.2011

Dnes som sa prebudila do upršaného chladného nedeľného rána… … mysľou mi prebleslo, že je to nedeľa ako stvorená na leňošenie, keďže vybrať bicykel (druhá najobľúbenejšia nedeľná aktivita) by bolo dnes až príliš akčné. V skvelej náladičke som sa zbehla do kychyni napiť vody a vhupla som so [...]

Prečo sa oplatí žiť každý deň naplno… ??

16.06.2011

Všetci dobre vieme, čo by sme mali robiť, ako by sme sa mali správať, ako by sme sa mali cítiť a rozýšlať… teória je však podstatne odlišná od praxe… opäť to všetci vieme.. :)) Za svoj život som prečítala už niekoľko kilogramov motivačných kníh, kníh o štastí, správnom prístupe k životu, o aktivitách, ktoré ma tešia, o momentoch, ktoré máme [...]

Čo ma dnes urobilo šťastnejšou?

13.06.2011

Ráno o šiestej zazvonil budík a ja som sa s úsmevom nadýchla a vypla ho… …čakali ma dve hodiny administratívnej práce v pyžamku pri rannej kávičke. Veľmi príjemné ráno 🙂 Na to, že je pondelok sa celý deň nesie vo veľmi fajn duchu, ono je to asi preto, že som sa hneď ráno naladila na skvelú nôtu. A čo ma dnes urobilo šťastnejšou? …po [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

alenockam

Blog o šťastí a o tom, ako aj z nešťastnej situácie dospieť k šťastným a úspešným záverom... učme sa všetci vzájomne od seba... o hľadaní a nachádzaní kvalitného života prostredníctvom šťastia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 12468x
Priemerná čítanosť článkov: 2494x

Autor blogu

Kategórie