Založ si blog

Raňajší návrat do vyhriatej postele

Dnes som sa prebudila do upršaného chladného nedeľného rána…

… mysľou mi prebleslo, že je to nedeľa ako stvorená na leňošenie, keďže vybrať bicykel

(druhá najobľúbenejšia nedeľná aktivita) by bolo dnes až príliš akčné.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V skvelej náladičke som sa zbehla do kychyni napiť vody a vhupla som so skvelým pocitom

do vyhriatej postielky (milujem ten pocit teplej perinky, vône snov a útočisko, ktoré posteľ ponúka… je to taký malý zámok, kde sa môžme

ukryť a nerozmýšľať o realite, povinnostiach, problémoch…)


Rozhodla som sa snívať…ako len dlho budem chcieť… 🙂

… snívala som v polo spánku, v polo bdení…

… snívala som o mojom ďalšom skvelom živote.. o mojom ideálnom patnerovi a vysnívanej práci,

o krásnych malých drobčekoch, ktorí okolo nás behajú a sú plný energie, detskej nevinnosti a lásky..

… o výletoch a zaujímavých miestach..

…… zaspala som  a keď som sa prebudila bolo poludnie.

 

V to poludnie som si uvedomila aká som šťastná, keď si uvedomujem tieto pocity, pocity bezpečnosti,

radosti z oddychu a vôbec z možnosti oddýchnuť si, mať čas na sny, ako keby sa mi zastavil čas

a ja som dostala priestor na kreativitu, túžby, priania…

 

Ďakujem za tento krásny moment uvedomenia si môjho bytia, som vďačná za všetky pocity čo sa vo mne

vytvárajú, nech už sú akékoľvek… zlé sa snažím potláčať a pozitívne dávam na povrch… veď vždy máme dve možnosti..

… a ja som sa dnes ráno rozhodla výdatne si oddýchnuť vo víre snov 🙂

 

 

Robíme vždy to, čo je „správne“?

13.03.2012

Zamysleli ste sa niekedy nad touto otázkou? A čo je vlastne správne? Podľa akého kľúča určíme správnosť, či nesprávnosť nášho konania? Ak ste odpovedali aspoň na jednu z hore uvedených otázok „neviem“, STE TU SPRÁVNE!! Konanie to je vlastne aktivita, ktorú vykonávame každú našu životnú chvíľku. Občas konáme o niečo rýchlejšie, [...]

Prečo sa oplatí žiť každý deň naplno… ??

16.06.2011

Všetci dobre vieme, čo by sme mali robiť, ako by sme sa mali správať, ako by sme sa mali cítiť a rozýšlať… teória je však podstatne odlišná od praxe… opäť to všetci vieme.. :)) Za svoj život som prečítala už niekoľko kilogramov motivačných kníh, kníh o štastí, správnom prístupe k životu, o aktivitách, ktoré ma tešia, o momentoch, ktoré máme [...]

Čo ma dnes urobilo šťastnejšou?

13.06.2011

Ráno o šiestej zazvonil budík a ja som sa s úsmevom nadýchla a vypla ho… …čakali ma dve hodiny administratívnej práce v pyžamku pri rannej kávičke. Veľmi príjemné ráno 🙂 Na to, že je pondelok sa celý deň nesie vo veľmi fajn duchu, ono je to asi preto, že som sa hneď ráno naladila na skvelú nôtu. A čo ma dnes urobilo šťastnejšou? …po [...]

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

alenockam

Blog o šťastí a o tom, ako aj z nešťastnej situácie dospieť k šťastným a úspešným záverom... učme sa všetci vzájomne od seba... o hľadaní a nachádzaní kvalitného života prostredníctvom šťastia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 12467x
Priemerná čítanosť článkov: 2493x

Autor blogu

Kategórie