Založ si blog

Správam sa tak ako sa chcem cítiť…

Moment, kedy sa mi dostala do rúk kniha Projekt šťastia od Gretchen Rubin, môj život sa uberá lepším smerom.

Viac premýšľam o tom čo robím, čo ma robí šťastnou, čo ma napĺňa, po čom túžim, čo chcem dosiahnuť, koľko pre to všetko robím…

Zdalo by sa možno, že ide o knihu ako milióny iných kníh, avšak pre mňa nie. Ja som v nej našla a spoznala seba. Priala by som to každému, aby mal takú „spriaznenú dušu“ v podobe úžasnej knihy.

Rozhodla som sa napĺňať Môj vlastný projekt šťastia, k čomu neodlučitelne patrí aj vytvorenie tohto môjho blogu.

Som šťastná, keď môžem vysloviť môj názor, či položiť otázku a vypočuť si komentár, pripomienku, či názor iných skvelých ľudí, viem, že už teraz, keď píšem môj oficiálne prvý článok – mám z toho veľkú radosť.

SPRÁVAM SA TAK, AKO SA CHCEM CÍTIŤ!!! Ďakujem Gretchen za túto úžasnú myšlienku.

Ďakujem priateľovi, ktorý mi knižku daroval na meniny (možno si ani nevedel aký poklad mi dávaš)…

 

Robíme vždy to, čo je „správne“?

13.03.2012

Zamysleli ste sa niekedy nad touto otázkou? A čo je vlastne správne? Podľa akého kľúča určíme správnosť, či nesprávnosť nášho konania? Ak ste odpovedali aspoň na jednu z hore uvedených otázok „neviem“, STE TU SPRÁVNE!! Konanie to je vlastne aktivita, ktorú vykonávame každú našu životnú chvíľku. Občas konáme o niečo rýchlejšie, [...]

Raňajší návrat do vyhriatej postele

03.07.2011

Dnes som sa prebudila do upršaného chladného nedeľného rána… … mysľou mi prebleslo, že je to nedeľa ako stvorená na leňošenie, keďže vybrať bicykel (druhá najobľúbenejšia nedeľná aktivita) by bolo dnes až príliš akčné. V skvelej náladičke som sa zbehla do kychyni napiť vody a vhupla som so [...]

Prečo sa oplatí žiť každý deň naplno… ??

16.06.2011

Všetci dobre vieme, čo by sme mali robiť, ako by sme sa mali správať, ako by sme sa mali cítiť a rozýšlať… teória je však podstatne odlišná od praxe… opäť to všetci vieme.. :)) Za svoj život som prečítala už niekoľko kilogramov motivačných kníh, kníh o štastí, správnom prístupe k životu, o aktivitách, ktoré ma tešia, o momentoch, ktoré máme [...]

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

alenockam

Blog o šťastí a o tom, ako aj z nešťastnej situácie dospieť k šťastným a úspešným záverom... učme sa všetci vzájomne od seba... o hľadaní a nachádzaní kvalitného života prostredníctvom šťastia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 12441x
Priemerná čítanosť článkov: 2488x

Autor blogu

Kategórie